Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Integración ARCHIVOS MUNICIPALES-GESTIÓN DOCUMENTAL a la plataforma GSAM-GLPI

Con fecha 8/2/2017 se integró el departamento de ARCHIVOS MUNICIPALES-GESTIÓN DOCUMENTAL a la plataforma GSAM-GLPI que hasta la fecha compartía el Servicio de Asesoramiento a Municipios y el Servicio de Informática, para recoger las peticiones e incidencias de los diferentes municipios integrados en el plan Moderniza de la Diputación.

 

Es por ello que en observareis que hay una nueva Entidad, Archivos Municipales, la cual habréis de seleccionar si deseáis registrar Incidencias dirigidas u orientadas a dos tipos de categorías:

 

– GD-Organización y asesoramiento en materia de Archivos

 

– GD-Solicitud de material

 

La plataforma crece para dar servicio a las necesidades planteadas, tanto por los departamentos de la Diputación, como por los técnicos y funcionarios de los municipios.

 

Estamos a vuestra disposición en los canales habituales de apoyo  y soporte para solventar las dudas e incidencias que esta implantación suponga.

Plan Moderniza

En qué consiste

MunicipApp

Tu Ayuntamiento siempre contigo

cabecera participando

Participando

Portal de consultas ciudadanas